WELCOME to NAPI AIDIN BLOG...

Friday, January 13, 2012

Nak cerita ape tah...

SALAM...

Tadi aku sempat la baca blog member aku..(http://merahnyamakngah.blogspot.com/),...mengkekek aku gelak ...Ade ke patut dia kutuk adik dia sendiri. Ngok gak dia nie..Tapi dia nie memang member aku yang paling best r.

Dia nie fanatik gile ngn cite2 mate sepet..Macam cite2 Koea, Jepun dan lain2..Sampaikan sanggup masuk contest Digi sebab nak menang tiket ke konsert FT island kat stadium merdeka.. Alhamdulillah dia bertuah dan menang. Aku bersyukur dan tumpang bahgia Tun..

Tapi aku bukan nak cite pasal dia menang contest tu..Tapi aku nak cite pasal perangai dia..Kengkadang dia nie kuat majuk gak dengan aku..Tapi dia tak pernah tunjuk pon kat depan aku..Lagi satu dia nie kengkadang MINAH LAWAK gak..

Dalam diam2 dia buat lawak tuk sedapkan hati aku..Aku senang bila berkawan dengan dia...Aku rase terlalu banyak aku nak describe pasal dia...Aku pon tak tau nak tulis ape lagi...sebab aku tengah layan tv skunk nie..hehehehe..Caw chin chee

2 comments:

  1. haha..zul..zul... ko tulis pasal aku? aku hargai. ko pun kawan terbaik aku.

    ReplyDelete