WELCOME to NAPI AIDIN BLOG...

Thursday, February 24, 2011

meNAnti BEnda baru dalam idop aku...

salam and hii sume..

        Hai kowg..rinie aku nk kongsi kegembiraan aku ngn kowg...2 hari yang lepas, bank ader kol aku..
Nak tau sebab pe bank kol aku...msti la sebab aku buat loan...2 minggu lepas aku ada la buat loan nk beli kete...tup2 ..semalam ngan rinie pihak bank kol aku...perghh..pe lagi...NERVOUS la aku nk jawab soalan dowg....Maklum la..first time nk buat loan ngn bank..b4 this penah gak buat loan..tp ptptn jew la..hehehe

Ditambah pulak ngn perbualan aku ngn abg aku kat tepon:

abang : "pi, ada bank kol kamu x?"
aku    : Ada..nape?
abang : sllunye..kalau bank dah kol kamu, mknenye bank dah approved loan kamu..
aku     : yekew...rasenye blom lagi kowt..sebab dy kol just nk interview jew...x der plk dy ckp loan dah pass.
abang : Btul la..dlu time abg nk buat loan pown..cam tuh la...tup..tup..dealear kreta kol abg..dy ckp loan dah              
            lepas...
aku :    tapi x der plak dealer kol napi...bank ader la kol..dy tanye pasal abah.then dy nk kol abah..
abang : oo..yekew..x tau la plk abg..abg pown dah lupe...heheh
aku : arghh..biar jew la...klu lepas..lepas la..klu x lepas nk wat cam ne...

tu jew la perbualan aku ngn abg aku...Abang aku nie cam bagi harapan 100% plk kat aku...tapi aku x pk cam dy...aku rase perjalann loan aku masih panjang lagi...aku x kisah pown klu loan aku approved cepat o lambat..as long lepas..

satu jew harapan and impian aku tuk tahun nie...aku nk sangt ada kereta b4 o time burfday aku...masih ader 1 bulan lagi...burfday aku 23 march ...hope b4 o same dengan tarikh tu..kereta aku kluar la...tu la hadiah harijadi aku yg paling special..dan mungkin aku x dpt lupekan...kepada geng2 blogger sume..doakan loan aku lepas ye...thankzzz..ahakz

No comments:

Post a Comment