WELCOME to NAPI AIDIN BLOG...

Friday, February 25, 2011

Moody ..

salam and hii sume..

             Aku x tau la rinie..nape aku rse cam x sedap ati jew..start dr bngun tido jew aku dah x der mood...aku pown x tau la...dah la tuh..ditambah pulak ngn mmber baran aku....sengl btul...aku rse cam nk marah jew...tp aku kawal jew perasaan aku nie.......aku nie bukan la jenis pemarah..

             Sampai ke waktu sekarang nie pown aku still x der mood lagi...padahal..mlm td aku ader bnyk cite nk kongsi ngn kowg sume..tp disebabkan mood aku x der...myb next time la aku cite kat kowg....nie sume terjadi mungkin sebab perasaan aku jew kowt..aku btul2 x heppy ble tngok mke mamat sowg nie..aku pown x tau la...bile tngok jew ..aku jadi cam nk marah...tp aku nie cool jew dr segi luaran..dalaman mmg aku tngh memberontak n marah...

              kalau kowg ader tips cam ne nk kawal emosi..cube kowg kongsi ngn aku..aku cam dah x der idea la nk kawal emosi nie...kekadang tuh..marah kat owg len..tp yg kene nye owg len...hahhaha..pe kes cam tu...x kan aku nie nk kene mandi bunga kowt...lagi la...ngarut jew sume tuh..huhuh..btw thankz pada sape2 yg sudi denga luahan isi hati aku tuk rinie..thankz a lot..bye...

No comments:

Post a Comment