WELCOME to NAPI AIDIN BLOG...

Friday, June 17, 2011

KemBali Berpaut

Salam and hi all...

Dah lama aku x tulis kat blog aku nie kan...hehehe

          Kali nie aku nk kongsi dengan korang sume yang hati aku gembira yang teramat sangat...Aku rase cinta yang lame telah kembali berpaut...Nie kah yang di namakan cinta...Aku Sedang mengalami satu gelombang cinta yang amat luar biasa...Rasa macam hidup nie tidak keseorangan lagi..

       Setiap hari aku x sabar nak melakukan sesuatu kerja atau pape pown.. Setiap pagi aku bersemangt luntuk bangun awal dan tidur aku selalu x lena sebab dirinya...kalau sebelah malamnye aku rasa x sabar jew nk dengar suara manje dia...Dia bagaikan sudah merubah hidup aku...

        Nikmat Cinta yang aku cai selama nie rupanya baru aku temui...wlaupown dah lame aku bersamanya..Tapi baru kali nie aku rase Cinta yang sebenar...Tiada lagi rahsia antara kami...Si dia pown telah banyk berubah dan berjaya menakhluki hati aku....Hati yang sekeras batu nie berjaya gak si dia luluhkan..heheheh..(agak poyos cite aku malam nie..)

       Kenangan bersamanya tetap terpaut.....Untuk pertama kalinya aku tayangkan pic Orang yang berjaya menawan hati aku..huhu







         

No comments:

Post a Comment