WELCOME to NAPI AIDIN BLOG...

Wednesday, June 8, 2011

Turunkan Berat..heheh

hii all..

Aku rase skunk nie badan aku dah meningkat naik dan membesar...So jalan yang terbaik..better aku Diet ..hehehehhe...Member2 ayik cakap aku dah gemuk jew...So aku akan n=buktikan kat dorang yang aku mmpu mencapai tahap kurus yang aku inginkan..hehehhe

Bermula disaat ni..aku akan makan sehari sekali jew....Kene banyak bersabar..Tahan ngn segala dugaan dan anasir lain yang boley meluluhkan kekentalan aku..hahhahaaha...Rase lapar memang la ader ..Tapi nak wat cam ne..tahan jew la...Bila dah sampai ke tahap yang aku inginkan...aku akan berhenti diet..hahahhahha...

Rase mcm bulan pose la plk skunk nie..hehehe...Lantak la mmber2 nk ckp pe...Diorang ajak aku kuo makan pown aku x mau..Lantak la diorang nk ckp pe..yang penting aku kne tahan ngan godaan..hahahahha...Yum..yummmm....

No comments:

Post a Comment