WELCOME to NAPI AIDIN BLOG...

Friday, October 28, 2011

apa erti cuti





Salam sume...

Dah lame rasenye aku x berblogging nie..hehehehe...Bese la..Line celcom aku x brape nk bagus..Maybe bos x bayar kot...Tue yang agak mls nk berblogging...Tapi hari nie aku rase rndu gle nk berblogging..Sebab tue la aku pakse diri aku untuk berblogging...

Kali nie aku nk sharing ngan korang pasal cuti aku...Start dari 24/10 sampai ke 28/10 aku amik annual leave...Tapi aku rase mcm x cuti pown...bese jew....Bosan ader la...mane taknye...dari hari isnin sampai ke hari selase aku ader kt KL...hari rabu pagi aku blk kl jap..then mlm tue aku blk kl blk..sebabnye aku main badminton disulami ngn main futsal...

Aku x bley r klau orang ajak aku bersukan...mesti aku x pat lepaskan..heheheh..Syok gle..sudah sekian lamenye aku x bersukan...baru 2 mnggu nie aku aktif blk..seronok rasenye..hehehhee...

HAri rabu ritu kan cuti..sempat le aku berjalan2 kat midvalley...mulanye just nk wndows shopping ngan mmber2...Lastly aku tersambar gak jam tnagn PUMA....Agak sporty r bntuk dy...tu yang buat aku tertarik..hehehhehe

x puas rasenye berblogging nie..sebab pent tanagn aku menaip..BTW..aku nk mntak maaf sebab banyk gne perkataan short form..heheheheh..dah tebiasa le..huhuhuhu....so skunk nie aku nk gi mandi dlu..nk bersiap tuk men badminton..hhehehhehehe...amigos...hahhaha

No comments:

Post a Comment