WELCOME to NAPI AIDIN BLOG...

Saturday, October 29, 2011

Rezeki lagi

salam..

Hai u all...alhamdulillah...so far pas aku ditukarkan ke projek lain...Ada rezeki lain yangmenyusul..Tapi yang buat  x besnye..aku kne buat pilihan...Aku kne lepaskan satu untuk dapatkan yang satu lagi tu...Sangat susah untuk aku buat keputusan...

Nak berenti kerja lama..Rasa sayng plk..Tapi peluang kerja kat tempat yang satu lagi nie..agak berpatutan payment dy..Tapi yang jadi masalhnya ..tempat kerja yang baru nie aku Dipusatkan di Ipoh, Perak...Huh!!!sangat susah untuk aku buat keputusan nie..Kalau la buat keputusan nie macam makn mee goreng kat kedai mamak..kan bes..x yanh pening2 pening pale...Order jew...Dah habis makan bayar jew..heheheh

MAsalah kat tempat kerja lama plk...Company yang aku kerja skunk nie x consistent...Dari segi payment tuk monthly ok la..Tapi dari segi payment tuk claim...nk tunggu dapat claim tu...perghhhh..berjanggut siut...LAgi satu..so far aku x der job lagi...dah dekat 2 bulan aku duk opis sambil mengangkang jew..HAri tue..ader la ura2 kate aku kne gi sabah..tapi hampeh..ape pown x de...kabar angin ader la...Siap gi trainning sume tu...LAst2 ape pown  x der..

Hari tu aku ader r dengar mmber2 aku ckp..yang bos x nk amik pojek baru nie sebab payment dy murah...Tapi aku buat bodoh jew la..malas nk amik tau pasal orang atas2 nie..kalu ader job aku gi..klu x der ..aku lepak jew la...

Member aku dah berkali2 call aku suh aku msuk cmpany dy...tp aku still buat kputusan lagi....cmpany tue mmg nk pkai engineer ...Aku dengar payment dy pown ok gak,....Rase teruja pown ader nk kesana..di tokok tambah rase sedey sebab nk tingglkan cmpany skunk nie...Tapi kalau aku jew yang pk psl cmpany...buat pe erk....cmpany pandang aku mcm x der mate jew...bek aku gi tempat yang pandang aku dua belah mate..hehehhe

So..kalau adeer cadangan ..plz tolong aku....tlg bagi support kat aku..mne cmpany yang harus aku tuju...untuk pengetahuan semua..campny yang aku kjew skunk nie dah dekat 2 tahun...so.plz..plz...bg idea kat aku..tqtqtqttqqttqtqtqttq...

No comments:

Post a Comment