WELCOME to NAPI AIDIN BLOG...

Wednesday, January 26, 2011

jom bercutiiiiiiiii

salam sume...

aku dah lame kowt x jumper mmber2 time blaja dulu..so weekend nie aku dah planning ngn mmber2 ku nak gi gnting...hope x der pape la...x sabar rasenye nk kesana ngn mmber2 n orang yg tersayang...dah terlalu lame aku rancang...dan target aku kat sana adalah nk realease tentions ...x nk ingat pasal kerja....huuhuu..aku nk kosongkan pale otak aku nie...pas klu jadi trip ke genting nie..aku ngn mmber2 planning nk ke pantai timur plk...huhu..tapi budjet besar la ckit...myb ujung taun nie....kat sane nk lepak pulau plk..nk cari ketenangan...huhu...Doakan kitowg slamat pergi n balik ye ujung mnggu nie....klu kowg nk join aku..just tngk kat fb aku...aku sllu update kat fn aku...napi aidin nick aku...kat fb...sllu la follow aku ye..huuhh...dan jgn lpe add aku kay...amigos...salam...

No comments:

Post a Comment