WELCOME to NAPI AIDIN BLOG...

Monday, January 17, 2011

kurafat...

Hii.

hari tue aku ada la tngk wayang citer kurafat..best la gak..tp aku x dpt r feel seram tu...sbb nye ader la mamat2 sengal kat dalam panggung tuh wat kecoh ...geram pown ader....ramai owg ckp cite tuh seram...tp bagi aku bese jew...sebab aku x dpt feel seram tuh..dek kerana mamat2 yng sengal tuh...aku rase cite seram yg oenah aku tngk  adalah cite jangan pandang belakang...tuh yg plg best..sbb aku btl2 dpt rase keseramannye..heheheh...dah la tuh...time nk blk perak time tuh..aku drive sowg2..yg len sume tido..meremang gak la bulu roma time tuh..huhu..( ikut jalan dalamtu)hehehe..mane x seramnye...

tapi kali nie..bile aku tngk kurafat..satu adegan pown aku x seram..aku rase bese jew...tapi kat sinie aku nk ckp la..yang cite kurafat tu jalan cite dy best..x der r bosan cm dua alam...cite dua alamadalah cite yang paling x best pnh aku tngk spanjang aku idop nie..tah pape tah jalan cite dy...bazir wet aku jew...hhu...btw sowi pada pengarah2 yang terase k...aku just nk kongsi pendapat jew kat cnie...heheh...bye..amigossssss..

No comments:

Post a Comment