WELCOME to NAPI AIDIN BLOG...

Tuesday, May 17, 2011

belajar..

Dear All..
                                                                (GAMBAR HIASAN)


                 Aku teringin sangat nak capai impian aku nak kecap degree dalam tangan..Cumanya..aku x der peluang je lagi..So far aku just ader dip jew...Teringin sanagt2 nak ade degree...Tapi sekarang nie kalau aku nak buat full time belajar..memang tak boley la..Kalau nak sambung blajar luar kampus boley la...

                Masalah aku sekarang..kerja aku nie x der masa yang fix..Job aku sekarang nie on call..Bukan ader ofis hour..Even malam pown kengkadang aku dapat call kne wat kerja..Tu yang menghalang aku nak sambung blaja...Kalau ader peluang kerja yang ofis hour then weekend cuti..Memang aku akan apply sambung blajar...

               Hati aku berkobar2 nk sambung blajar nie..Hope satu hari nanti hajat aku tercapai...Tak kisah la cepat atau lambat...Doakan aku ye geng2 sume...

              Dulu aku ader dapat offer sambung blaja wat degree kat salah satu ipta kat msia nie..Tapi aku tolak dengan perasaan berbelah bagi...Aku tolak tawaran yang dlu pown sebab ader sebab2 yang tak dapat dielakkan dan ditambah pulak dengan masalah kewangan...Tapi sekarang nie dah x der masalah dari segi kewangan..Cuma nye masalah dari segi masa la plk..

Hopefully aku dapat atasi semua nie dengan hati yang sabar dan tenang...Insayallah...

No comments:

Post a Comment