WELCOME to NAPI AIDIN BLOG...

Saturday, May 14, 2011

SAVING MISSING!!!

salam...

          Hari nie alangkah trkejutnya aku bila wet simpanan aku dalam RHB bank x der...Susah aku nak terima sebenarnya..Dah banyk mesin atm aku try..Tp hasilnya sama jew...Tp aku tetap x puas hati...sebabnya aku just guna RM30 jew mase 13 may hari tu...Tue pown aku gne tok isi minyak ...maklum lah..orang mls nk cucuk wet kat atm..JUst isi minyak dengan swap kad jew...NIe la hasilnya pas beberapa jam Atau hari....

          Sedih + deram + marah...aku nak tunggu sampai hari isnin nie...sbab aku nak tanya kat RHB BANK sendiri..baru puas hati aku.....

                                            (tengah tension + geram + marah)

1 comment:

  1. er, tumpang bersimpati..tapi mungkin ada mslh di mana-mana kut..nt cmfmkan dengan bank

    ReplyDelete