WELCOME to NAPI AIDIN BLOG...

Sunday, May 1, 2011

kebosanan melanda

haloo...

        ketemu lagi kita di blog ini...Hari nie aku nk cerita pasal BOSAN...Bosan dengan kerja la..bosan  dengan kehidupan..bosan denagn hutang..bosan dengan kerja..bosan dengan makanan dan bosan dengan lain2...

kenape lah aku x selalu beruntung macam mane compare dengan orang lain...Mungkin Tuhan nak menguji aku kowt...Dah la kerja macam orang x der life...gaji plk ciput...korang rase patutkew aku dpt gaji yg rendah sedangkan kerja macam LEMBU...

Memang x patutkan....Sepatutnya aku dpt la gaji yang sepatutnye..nie x...kerja nk cepat je..tp gaji bayar lambat...Ape punya cmpany la..Mintak TELEKOM kew TNB kew...GOVEMENT kew..x pernah nye nk dpt..SAkit ati woo...

Tpo nk wat cam ne kan..dah jalan kerja mcm nie aku pilih..So aku kne la sabar...Mungkin aderpelung lain kowt...Pasnie aku sambar jew trus klu ader kerja len...Hopefully gaji lagi better dari sekarang ditambah lagi dengan pengalaman aku yang setahun lebey nie dalam bidang telco...

Kepada kengkawan sume yang ader job kosong nk rekemen kat aku..pls la jgn segan silu...Aku ada pengalaman dalam bidang telekomunikasi..Insyaallah aku bley buat sume kerja dalm bidang telco nie...

Kay la..amigossssssssss...

No comments:

Post a Comment