WELCOME to NAPI AIDIN BLOG...

Thursday, May 19, 2011

karaoke...

HAi all...


Aku rase seronok sangat hari nie sebab aku x der kerja..hahha...Kerja aku hari nie..Makan + tidur + main PS+jalan2+karoke...heheehe...syokk kan bunyinye...Tapi memang best r......Dah la aku kat ipoh nie ngan member baik aku...plus member2 yang sekepala ngan aku...memang happening jadi nye...cam umah sewe kat ipoh nie..umah kitorang yang punye..hahahah

Ditambah pulak dengan karoke...Tue la bab yang paling aku suke sakali..Tapi aku karoke berdue jew..ngan member baik aku..yang lagi dua orang tu dok layan PS kat umah..Dorang x brape suke karoke...SO..aku layan jew..BAb karoke..kalau bersua pown jadi..hahah

Sore x der r sedap sangat..Tapi bila aku karoke..aku rase puas hati dan rase tenang jew..Mungkin jiwa aku dah sebati dengan mizik kowt..hehehe..Kalu sehari x dengar muzik dan x melalak rase cam kosong jew...heheh....Karoke adalah hobi aku dari dulu sampai sekarang..x penah sedikit pown aku abaikan..hahahha..Dah macam rutin plak..

NAk masuk auditions x brani la plk...takut nyanyi ke laut la plak..hahahha...Tapi kalau karoke bilik..aku lah juara..hahah..(bangga diri ckit..)..

dah la..malas aku nk taip panjang2..penat tangan nie..hahahha...kalau sesapa nk ajak aku karoke..jgn segan silu k..hehehhe..just call me jew..hahahha

No comments:

Post a Comment