WELCOME to NAPI AIDIN BLOG...

Monday, May 30, 2011

Performance DROP

Mood aku agak tergaanggu malam tadi..Nie sume gara2 sahabat aku...Dia cakap kat aku yang supervisor aku agak kecewa dengan performance aku since kebelakangan nie...Aku terus berubah wajah...Daripada ceria terus aku jadi hot...

Huh!!!ntah la...aku nie x penah terlepas daripada dugaan......Maybe aku kene mandi bunga kowt...Baru ilang sume tu..hahahhah...

Ader ke patut dia cakap aku malas nak wat kjew..Untuk bulan lepas memang la aku nmpk performance aku drop...Tapi tue sume ada sebab..Aku dah jelaskan dah pown kat dorang..Kenape aku sllu msuk kjew lambat...Tue sume berounca daripada HP aku yang x berapa nk ok...der ringtone...Memang la aku x denga kalu orang kol..

Tapi gaji lepas jew aku terus bli HP baru...Yang x puas hatinye..Dorang asyik bangkitkan issue lame tue jew...Aku dah minta maaf kowt..Tapi dorang cam x nk bagi ruang kemaafan jew kat aku..Ayik2 nak blame aku pasal bende lame...Sudah2 la tue weh..X guna kacau periuk nasi orang lain...Rezki kite sume nie kan sume dah tertulis...

1 comment:

  1. biarkan je laa diorang..buat dek je..lama2 nanti senyap laah tu..penat lah nanti mulut diorang tu..chill ok..?!just buat muka happy..hehe.. :)

    ReplyDelete